Telia

Tett samarbeid skaper gode produksjoner

Utfordring

Telia har i flere år brukt levende bilder i forbindelse med produktlanseringer, eventer og unboxing av nye produkter. Produksjonsbehovet av interne og eksterne filmer var stort, men kvaliteten på filmene noe variabel. Telia ønsket å heve produksjonsnivået på filmene innenfor et håndterbart budsjett med hensyn til volumet.

Mann filmer. Foto.

Vi leverte

Løsning

Godt Sagt la frem en prisstruktur på tre nivåer basert på Telias behov. I samarbeid med dem leverer vi i dag små, mellomstore og store produksjoner med krav til kvalitet, utforming og produksjon. Et fast team fra Godt Sagt jobber på prosjektet.

På forhånd definerte vi klare retningslinjer for innhold. Vi brukte Telias profilmanual, slik at føringer for fargebruk, logoer, fonter og underteksting ble ivaretatt hele veien. Fordelene med klare retningslinjer er at prosessen og samarbeidet blir mer effektivt, og alle kan fokusere på innhold og budskap.

    Et tett og effektivt
    samarbeid

Resultat

Gjennom et tett og effektivt samarbeid med Godt Sagt har Telia oppnådd økt kvalitet på sine filmer. Filmene blir i større grad brukt på tvers av avdelinger og til flere anledninger – som blant annet i presentasjoner internt og eksternt.

Filmen over viser viktigheten av forberedelser i form av manusskriving, billedregi, avklaring rundt lokasjoner, musikk, dyktige fagpersoner og gjennomføring av opptak på én dag.

Mann blir intervjuet. Foto.
Mann kjører båt. Foto.
Kart på mobil. Foto.

Godt Sagt leverer profesjonelle produksjoner med kort leveransetid, og et dyktig og kompetent miljø bestående av svært trivelige personer.

Kommunikasjonsrådgiver, Telia Norge

Sauer i inngjerding. Foto.