Trykk enter for å søke

Salen er full

Scenen er din – salen er full

Mediehåndtering, Strategi

Hva vil du si? Til hvem?

Du har sikkert satt deg ambisiøse mål. Du er forberedt på å jobbe hardt for å nå dem, og du er klar over at forskjellen på suksess og fiasko er hvor godt du klarer å kommunisere med dine egne og med omverdenen.

Ja, tenk deg at du er så gira på å lykkes med kommunikasjonen av din virksomhet og dine produkter at du bestemmer deg for å leie byens flotte teater – hovedscenen med 494 seter, profesjonelt lyd- og lysanlegg, parkett, losjerader i plysj og edeltre – for å forkynne ditt glade budskap.

Vi vil gjerne bidra til at forestillingen din blir vellykket.

Spørsmål 1: Hvem skal du invitere?

Det grunnleggende i all kommunikasjon er å identifisere målgruppene; finne ut hvem som er de sentrale interessentene, ambassadørene, opinionsdannerne og de potensielle kundene.

Det er dumt å fylle setene i Teatret med gjester som ikke bidrar til at du når målene dine. Vi bistår deg gjerne med å finne – og prioritere – de riktige målgruppene, men også identifisere hvem du bør invitere.

Spørsmål 2: Hva skal du si?

Når du entrer Teatrets store scene og møter publikums forventninger, er det klokt å vite hva du skal si. Budskapet! Først når du er trygg på historien du skal formidle, tør du å gå helt frem på scenekanten. Du er entusiastisk, klar og tydelig i møtet med ditt publikum.

Når du vet hva du skal si og hvem du skal snakke til, er grunnlaget for god kommunikasjon lagt.

Gruppe har møte. Foto.

Mulighetene er mange

Jeg må innrømme at vi ennå ikke har gitt noen av våre kunder det råd å leie Teatret. Se derfor på eksemplet som en metafor for kommunikasjon, for formidling, opplevelse, innlevelse, påvirkning og respons.

Teaterbildet kan nemlig overføres til all kommunikasjon. Det handler om hva du skal si og til hvem også når du skal ha nye nettsider, pressemeldinger, film, bilder, kampanjer, aktiviteter i sosiale medier, brosjyrer eller rollups.

Mulighetene er utallige – og kanalene blir stadig flere.

Og dette er noe av grunnen til at vi i Godt Sagt kommunikasjon, Siteman og Catapult har valgt å forene kreftene ved å gå sammen i et stort, komplett kommunikasjonsmiljø. Nå har vi mulighetene til å spesialisere oss ytterligere samtidig som vi kan lage helhetlige løsninger for våre kunder.

Det er du som vår kunde som kjenner bedriften, målene, kulturen og historien. Ved å lytte, utvikle, skape og formidle kan vi bidra til løsninger som gir resultater.

Bli synlig for ditt publikum

Vi vil gjerne bidra med gode prosesser og kreative løsninger med å finne ut hva du skal si, til hvem, og i hvilke kanaler. Vi gjør deg synlig og tydelig – og vi utformer tiltak som virker. Om det blir nettsider, film, pressemeldinger, performance, adwords, programmatic eller teaterforestilling, finner vi ut sammen. Sannsynligvis er det en kombinasjon av en rekke tiltak i flere ulike kanaler.

Vi forplikter oss til å yte vårt beste uansett om du vil på scenen eller på Facebook, eller bli synlig i lokalavisen. Vårt motto er vår ledestjerne hver gang vi går i gang med et nytt oppdrag: Den beste historien er ennå ikke fortalt.

Den beste forestillingen har publikum ennå ikke sett…

Ble du trigga?

La oss ta en prat