Digital markedsføring

Digital markedsføring handler om å utnytte mulighetene i digitale plattformer og kun betale for den effekten som gir resultater.
Digital markedsføring via plattformer som eksempelvis Google gir meget høy ROI

Teknologiplattformene har revolusjonert markedsføringsfaget

Hvordan? Platformer som Google bringer tusenvis av besøkende til våre nettsteder hvert eneste minutt, 24 timer i døgnet, 365 dager i året mens vi spiser, dusjer eller kjører til jobb. Helt automatisk. I Godt Sagt sier vi at Digital markedsføring er vår nye autopilot som skaffer oss salg og besøk i butikken vår kontinuerlig. Aldri før har det vært mulig å bruke 50 kroner, åpne en konto, og få ny, målrettet besøkstrafikk til din virksomhet på minutter. Slik er det nå, og du bør komme i gang.

Visste du at

0mill

Google søk gjøres daglig i Norge?

0mill

nordmenn søker etter noe på nettet hver dag?

0%

av norske søk skjer på Google?

Digital markedsføring gjør at kundene i større grad kommer til deg

Digital markedsføring lar oss jobbe på nye måter

Tradisjonelt har vi kjøpt annonser, jobbet med lister, tatt opp telefonen og startet med å ringe for å booke møter. Deretter reiser vi ut for å treffe kunder og håper på å få gjort salget. I dag gjør de digitale plattformene det mulig at kundene også kommer til oss. Hver eneste dag gjøres det 50 millioner søk i Google bare i Norge der en stor andel handler om produkter og tjenester. Derfor bistår vi våre kunder å jobbe kontinuerlig med disse platformene for å skape mer salg og effekt enn det man har klart med tradisjonelle markedsføringskanaler.

Visste du også at

0mill

nordmenn har en Facebook profil?

0%

av befolkningen bruker Facebook daglig?

0mill

nordmenn har en Linkedin profil?

Med digital markedsføring blir det kan du betale kun for det som fungerer

Digital markedsføring lar oss betale for det som fungerer.

For bare få år siden investerte mange tungt i markedsføring og så at det virket. Hvordan? Fordi salget økte. Men man fortsatte å betale for den markedsføringen som ikke virket. Slik er det ikke med digital markedsføring. Nå vet vi eksakt hva som fungerer og vi kan identifisere målgrupper som faktisk kjøper. I tillegg kan vi målrettet budskap mye bedre enn før og tilpasse nettstedet får til de som faktisk besøker det. Dette gir bedre effekt enn før, og mer salg enn før.

Markedsføring via Google Ads
Google Ads

Google Ads er Google sin platform for annonsering. Gjennom tekstannonser, og displayannonsering kan du nå bredt, raskt og fange mange kjøpeklare kunder i markedet. Våre rådgivere har tung ekspertise på dette og skaffer raskt resultater du vil bli overrasket av.

Markedsføring via YouTube
YouTube

YouTube er verdens største videoplatform og den nest største sosiale media plattformen. YouTube er en effektiv kanal når du ønsker å vise frem dine produkter og hvordan de fungerer. Folk bruker YouTube når de ønsker å lære noe de ikke har gjort før.

Markedsføring via Facebook
Facebook

Facebook er verdens største sosiale mediekanal. Stort sett “alle voksne” er på Facebook og gir oss muligheten til å nå mange mennesker raskt, enkelt, effektivt og ikke minst billig.

Markedsføring via LinkedIn
LinkedIn

Linkedin er den største CV-databasen i verden og gjør den til en viktig kanal for B2B-markedet der man kan drive målrettet salg med høye konverteringsrater. Det er en dyr kanal men som kan gi god effekt hvis man bruker den riktig.

«Godt Sagt har gjennom flere år vært vår samarbeidspartner. Samarbeidet begynte i det små, men har utviklet seg de siste årene til å bli vår totalleverandør og hjulpet oss med alt fra strategiarbeid, digital markedsføring, optimalisering av alle våre digitale tiltak, til film- og videoproduksjon, utarbeidelse av markedsmateriell, presseartikler og mye mer»

– Belinda Sandberg, Ramirent

Vi har salgstrakten i fokus når vi jobber med digital markedsføring

Kjenn salgstrakta og temperaturloven

Som rådgivere i Godt Sagt med ekspertise i digital markedsføring er vi opptatt av salgstrakten og forståelsen av det vi kaller “temperaturloven” for digital markedsføring. Vi ønsker alle raske salg, men det er viktig å forstå at noen besøkende er klare til å kjøpe, mens andre ikke er klare. Om man forsøker å treffe kalde leads med et varmt budskap som for eksempel et salgstilbud, vil effekten utebli. Vi bistår deg med å riktig kanalstrategi og innhold for å stimulere til best mulig effekt.

Digitalisering handler ikke bare om teknologi, men også om mennesker og en stadig viktigere kobling til bærekraft

Hvorfor skal Godt Sagt bistå deg med digital markedsføring?

I Godt Sagt har vi rådgivere med mange års erfaring som har dyp kjennskap til digital markedsføring. De vet hva som fungerer for få din virksomhet i gang på rett måte. Videre har vi innholdsmarkedsføring og analyse under samme tak, slik at vi kan jobbe effektivt med riktig materiell for din kampanje og måle hva som fungerer.

Få hjelp til digital markedsføring

Før neste arbeidsdag er omme, hører du fra oss for en uforpliktende samtale om dine utfordringer eller ønsker